Gratis case: ENGIE | Energie steken in de klantreis

Gratis case: ENGIE | Energie steken in de klantreis

Store Support, Zecht en ENGIE werken samen aan waardevolle klantrelaties en merkte na de samenwerking op dat klanten langer klant blijven. Samen met Store Support en creatief bureau Zecht is ENGIE gaan bouwen aan een klantreis waar iedereen blij van wordt. Vooral de klant!

Een klantreis waar iedereen blij van wordt

Wanneer je de klant écht wil binden, moet je met méér komen dan alleen een goede prijs. Dat besef heeft ENGIE maar al te goed. Tot nu toe is in de energiesector de prijs een van de belangrijkste overstapredenen geweest. Dat moest anders, vond ENGIE. Het bedrijf wilde niet alleen bekend staat om duurzame energietransitie, maar ook om duurzame klantrelaties..

Door middel van de ExperienceCapture methodiek bracht Store Support stap voor stap in beeld wat de ervaring van klanten bij ieder contactmoment of ontbrekend contact was in de customer journey. Welke momenten leverden stress op, spanning, ergernis? En waardoor werden zij juist positief verrast? Lotte da Graca: “Zo zagen we op welke punten we het al heel goed deden, maar ook waar ruimte voor verbetering was. Door de klantreis op papier aan te vullen met échte ervaringen van échte klanten kregen we duidelijke handvatten voor het optimaliseren van de gewenste klantreis.’’

Download volledige case

Meer lezen onze samenwerking en de customer journey van Engie? Vul dan snel het formulier in en ontvang de case gelijk!

Case ENGIE

Door het achterlaten van uw gegevens geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha