Gratis case: Inshared | Draaien op dienstverlening & klantbeleving

Gratis case: Inshared | Draaien op dienstverlening & klantbeleving

De service die verzekeraar InShared levert, krijgt hoge waarderingscijfers van de klanten. Maar moet je dan tevreden zijn? Bij InShared vinden ze van niet. Die cijfers moeten nog verder omhoog en Store Support is de partij die hen daarbij helpt.

De klant het zo makkelijk mogelijk maken

De samenwerking tussen Store Support en Inshared begon 'klein', maar groeide snel van enkel onderzoek in de vorm van mystery e-mails tot concrete adviezen van onze consultants om onderscheidend te blijven in snelheid en klantgerichtheid. Benieuwd hoe dat ging? Vul onderstaand formulier in en belijk direct de uitgebreide case.

Download volledige case

Benieuwd geworden? Hieronder download je gratis de complete case.

Case Inshared

Door het achterlaten van uw gegevens geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha