Insights

Insights

Veel medewerkers denken vanuit processen, maar wat doen medewerkers nu zelf om een geweldige ervaring over te brengen? Om Customer Experience te optimaliseren is het vooral bij de eerste contactmomenten met klanten belangrijk dat de medewerkers hier initiatief in tonen.

Marliek Coppens over Store Support Marliek Coppens over Store Support
  Door naast inzicht te krijgen in de huidige bedrijfskundige processen, ook inzicht te krijgen in je eigen gedrags- en communicatiestijl naar collega’s en…
Marliek Coppens Business Consultant Store Support Bekijk de hele case

Na het in kaart brengen van de Customer Journey is het tijd voor het structureel verbeteren van houding en gedrag van de medewerkers. Mensen en hun prestaties liggen aan de basis van elke succesvolle organisatie. Wij helpen mensen om optimaal te presteren door hun meer inzicht te geven in zichzelf.  Vanuit dat zelfinzicht kunnen ze gemakkelijker afstemmen op en verbinding maken met anderen. Dit levert een werkomgeving op waarin vernieuwing, creativiteit en productiviteit voortvloeien.

Insights Discovery methodiek

Het Insights Discovery model als instrument voor het verbeteren van klantbeleving. Insights Discovery is een even eenvoudig als toegankelijk kleurenmodel gebaseerd op de theorie van psycholoog Carl Gustav Jung, dat in combinatie met een persoonlijk profiel mensen meer inzicht geeft in zichzelf en anderen.

Inzichten die blijven hangen

Insights Discovery gebruikt een kleurentaal die gemakkelijk te begrijpen en te onthouden is. Zo kunnen mensen de Discovery terminologie blijven gebruiken in hun dagdagelijks leven. Dit is cruciaal op momenten van conflict, nieuwe teamdynamiek of veranderingen in leiderschap.

Insights Discovery is een eenvoudig en toegankelijk kleurenmodel dat inzichten aanreikt over onszelf en anderen. Iedereen heeft alle vier de kleuren in zich; de combinatie van deze vier kleuren maakt ons uniek. De vier kleuren verwijzen naar gedragseigenschappen die we veelal het liefst of het gemakkelijkst laten zien.

            

Insights Workshops

Middels workshops gebaseerd op de Insights discovery methode worden communicatiestijlen inzichtelijk gemaakt en ontstaat er meer kennis en begrip voor de diversiteit binnen de afdelingen. 

Onze Insights workshops dragen bij aan de klantbeleving door de effectiviteit, productiviteit en communicatie van (een team van) medewerkers te vergroten. 

De resultaten

  • Medewerkers hebben meer kennis en begrip voor de diversiteit binnen het team en de klantengroep
  • Communicatiestijlen zijn inzichtelijk gemaakt
  • Medewerkers weten hoe te communiceren met verschillende voorkeursstijlen
  • Contact met klanten wordt geoptimaliseerd, waarmee de Customer Journey en klantbeleving wordt verbeterd.

What's in it for me?

Wanneer je kiest voor een reis met Insights Discovery, investeer je in je mensen en geef je hun het gereedschap in handen om beter met elkaar samen te werken, voor altijd. Insights biedt ook andere modellen aan die voortbouwen op Discovery. Deze zijn erop gericht om teams, leiders en sales professionals verder te helpen ontwikkelen. Door onze modellen met elkaar te combineren, kunnen we voor je team of organisatie een oplossing ontwikkelen voor een breed scala aan relevante organisatiethema's. Denk hierbij aan omgaan met verandering, diverse en geïntegreerde cultuur creëren of succesvolle klantendienst en verkoopteams opbouwen om slechts een paar voorbeelden te noemen.

Meer weten over Insights en onze workshops? Neem dan gerust contact op middels onderstaand contactformulier.

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Marliek Coppens

Marliek Coppens

Manager Consultancy

020 - 204 4508
Informatie aanvragen