The Employee Journey

Johan Cruijff Arena

Het gedrag van medewerkers en de beleving van klanten kunnen niet als afzonderlijk worden gezien. Ze zijn van elkaar afhankelijk, beïnvloeden elkaar en versterken elkaar. Daarmee vormt het verbeteren van het gedrag van medewerkers en de beleving van klanten een geïntegreerd geheel. Binnen Transavia zijn wat er op de werkvloer gebeurt (de Employee Experience) en de beleving van passagiers (de Passenger Experience) statistisch aan elkaar gekoppeld. Het gedrag en de houding van de crew op een vlucht wordt gekoppeld aan de passagiersbeleving op die specifieke vlucht en vervolgens aan het (financiële) boeking-gedrag.

 

Door deze koppeling van de EXI en PXI wordt duidelijk wat de invloed is van het gedrag van medewerkers op de beleving van klanten. Hoe deze verbeterd kunnen worden en wat wenselijk gedrag en een hogere passagierstevredenheid aan extra omzet oplevert. Genoeg gelezen en overtuigd? Meld je dan direct aan via onderstaand aanmeldformulier!

Kosten

De kosten voor het bijwonen van deze seminar bedragen € 179,- per persoon. Leden van het Platform Klantgericht Ondernemen betalen € 159,-. Hierbij is de lunch bij inbegrepen.

Meer weten over dit evenement? Neem dan contact op met Baukelina van der Weij via baukelina.vanderweij@storesupport.nl

Heeft u een vrijkaart ontvangen? Dan kunt u de kortingscode invoeren in het aanmeldingsformulier.

Aanmelden Masterclass Customer Experience Management

Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha