Gratis case: VodafoneZiggo | De ultieme klantbeleving

Gratis case: VodafoneZiggo | De ultieme klantbeleving

‘We care for our customers’ staat niet te missen op de muur van het pand van VodafoneZiggo in Amsterdam. Het is een credo dat in het hoofd van de medewerkers van het bedrijf moet zitten

Dat is niet makkelijk in een organisatie waar meer dan 500 mensen werken op diverse callcenters, zowel intern als extern. VodafoneZiggo gaat niet alleen voor tevreden klanten. Verwachtingen van klanten moeten overtroffen worden. Store Support levert een bijdrage door inzicht te verschaffen in klantbeleving. Zo is er aan de hand van onderzoek de laatste jaren veel waardevolle informatie verzameld.

Download case

Wat is er met die informatie gedaan en hoe draagt dit bij aan de klantbeleving bij VodafoneZiggo? Vul onderstaand formulier in en ontvang direct de uitgebreide klantcase. 

Case VodafoneZiggo

Door het achterlaten van uw gegevens geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha