Masterclass Customer Experience Management - De Fabrique

Masterclass Customer Experience Management - De Fabrique

 

De keuze van de klant voor een product of dienst wordt bepaald op basis van verschillende contactmomenten. Om de klant te verleiden voor u te kiezen, moet de service excellent zijn en moeten uw medewerkers bewijzen dat juist zij onvervangbaar zijn in het creëren van succes. Niet voor niets staat de term Customer Experience net als de Customer Journey hoog op vele managementagenda’s. Of het nu gaat om sales of after sales, over het bedienen van bestaande klanten of het werven van nieuwe: een goed beeld en een goede invulling van uw customer experience is van grote toegevoegde waarde. Tijdens de masterclass Customer Experience Management helpen we u dit onderwerp om te zetten in actie.$ Nima PE Punten!

Daarom nodigt Store Support u uit op 15 maart in de Fabrique in Utrecht. Tijdens de masterclass Customer Experience Management leert u binnen vier uur het volgende:

  • U krijgt inzicht in het gedrag van de multichannel klant tijdens de klantreis;
  • U leert van praktijkvoorbeelden, binnen en buiten de branche;
  • U ontmoet vakgenoten en kunt met hen sparren over customer journey-vraagstukken;
  • U leert de Store Support ExperienceCapture methodiek in te zetten om de emotie van uw eigen klant te meten en verbeteren.

Voor wie is dit interessant?

Alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en managers die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en of customer journey van hun klanten die:

  • Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van customer experience;
  • Willen leren hoe je een succesvolle customer experience strategie kunt managen;
  • Hierover willen sparren met anderen en dit willen doen op een inspirerende locatie.

Locatie & programma:

De masterclass zal plaatsvinden in de Fabrique in Utrecht. 

Het programma ziet er als volgt uit: 

  • 09:30 uur Inloop
  • 10:00 uur Welkom
  • 10:05 uur Store Support over Customer Experience ontwerpen, meten & verbeteren
  • 10:55 uur Workshop ExperienceCapture - deel 1: Het in kaart brengen van de emotionele klantreis binnen uw organisatie
  • 12:00 uur Lunch
  • 12:45 uur Workshop ExperienceCapture - deel 2: Het vaststellen van de gewenste emotionele klantreis
  • 14:00 uur Einde

Eerdere deelnemers aan deze masterclass zeiden dit:

"Door het enthousiasme van de mensen van Store Support word je direct enthousiast om met zaken aan de slag te gaan!" - Kirsten van Veen - Kieskeurig

"De masterclass maakt de klantreis heel praktisch. Het helpt ons om echt vanuit de klanten van onze leden te denken en samen met hen er een continue verbeteringsproces op gang te brengen." - Anton Pluim - BOVAG

"Een zeer leerzame en interactieve workshop die makkelijk toepasbaar is in de praktijk."- Ruben van den Boogert - Asics

"Interactief, leerzaam en leuk om te doen!" - Madelon Barens - Beter Horen

"Informatieve en ontspannen manier om kennis te maken met de kracht van Store Support en de tools die zij gebruiken." - Babette Pol - Sanquin

Kosten:

De kosten voor het bijwonen van deze masterclass bedragen € 99,- Leden van het Platform Klantgericht Ondernemen betalen € 89,-. Hierbij zijn inbegrepen: de lunch en de ExperienceCapture toolkit van Store Support.

Dit evenement is tevens geaccrediteerd door NIMA voor 4 PE punten. Meer weten over dit evenement? Neem dan contact op met Jan van der Weide via jan.vanderweide@storesupport.nl

Aanmelden Masterclass Customer Experience Management De Fabrique

Velden met een * zijn verplicht