Masterclass Customer Experience Management

Op 10 oktober vindt onze masterclass Customer Experience Management plaats in de Zalen van Zeven te Utrecht. Tijdens deze masterclass krijg je inzicht in het gedrag van de klant tijdens de klantreis, tonen we concrete praktijkvoorbeelden omtrent Customer Experience en leer je de ExperienceCapture methodiek toe te passen in de praktijk. De ExperienceCapture methodiek is een door Store Support ontwikkelde methode waarbij je de emoties van je eigen klanten tijdens de gehele customer journey in kaart brengt en leert hoe daarop bij te sturen. Direct aanmelden? Klik hier!

Voor wie is dit interessant?

Voor alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en/of customer journey van hun klanten die:

  • Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van customer experience;
  • Willen leren hoe je een succesvolle customer experience strategie kunt managen;
  • Hierover willen sparren met anderen en dit willen doen op een inspirerende locatie. 

Locatie & programma

De masterclass zal plaatsvinden in de Zalen van Zeven te Utrecht. Het programma is als volgt:

  • 09:30 uur Inloop
  • 10:00 uur Store Support over Customer Experience ontwerpen, meten & verbeteren
  • 10:55 uur Workshop ExperienceCapture - deel 1: Het in kaart brengen van de emotionele klantreis
  • 12:00 uur Lunch
  • 12:45 uur Workshop ExperienceCapture - deel 2: Het vaststellen van de gewenste emotionele klantreis
  • 14:00 uur Einde

Benieuwd naar onze masterclass Customer Experience Management? Bekijk nu een korte sfeerimpressie.

 

Kosten

De kosten voor het bijwonen van deze masterclass bedragen € 99,- Leden van het Platform Klantgericht Ondernemen betalen € 89,-. Hierbij zijn inbegrepen: de lunch en de ExperienceCapture toolkit van Store Support.

Dit evenement is tevens geaccrediteerd door NIMA voor 4 PE punten.

Zeker weten dat je ons event op 10 oktober niet misloopt? Schrijf je dan nu in via het inschrijfformulier. Wij zien je aanmelding graag tegemoet!

Meer weten over dit event? Neem dan gerust contact met ons op via 050-8507001 of info@storesupport.nl

Aanmelden Masterclass Customer Experience Management

Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha