Feedback mystery shopping

Feedback mystery shopping

Met feedback mystery shops geeft de mystery shopper direct na zijn bezoek feedback aan uw medewerker. U krijgt meteen informatie over de klantbeleving en kunt het ijzer smeden als het heet is.

Feedbackgesprek aansluitend op mystery shop

Welke indruk maken uw medewerkers op uw klanten? Met feedback mystery shops komt u dit direct te weten. De mystery shopper voert een reguliere mystery shop uit in uw vestiging. Daarna maakt hij zich bekend bij de manager en/of de medewerker en volgt een feedbackgesprek waarbij de rapportage wordt besproken. De knelpunten worden zo razendsnel blootgelegd en u kunt direct actie ondernemen.

Direct resultaat met feedback mystery shops

Onderzoek naar de klantbeleving met behulp van feedback mystery shops lijkt veel op reguliere mystery shopping, maar verschilt hiervan door het moment waarop de manager of medewerker feedback krijgt. Feedback mystery shops hebben een aantal voordelen:

  • Directe terugkoppeling
  • Direct in actie met de resultaten
  • Uitgevoerd door mystery shoppers met ervaring met feedbackgesprekken

Feedback mystery shops door Store Support

Door de samenwerking tussen u als klant, onze gedreven medewerkers en onze speciaal voor deze onderzoeksmethode geselecteerde, ervaren en geïnstrueerde mystery shoppers, kunt u rekenen op een resultaat waar u echt wat aan heeft. U krijgt een helder antwoord op uw vragen over klantbeleving en kunt snel aan de slag met het doorvoeren van verbeteringen.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op