Meet & greet-onderzoek

Meet & greet-onderzoek

Uw klant heeft al snel een oordeel over uw organisatie: de eerste indruk is essentieel. Zijn er medewerkers aanwezig en stappen ze af op uw klant? Meet & Greet onderzoek vertelt u hoe uw klanten worden ontvangen.

Uw klant heeft al snel een oordeel over uw organisatie: de eerste indruk is essentieel. Zijn er medewerkers aanwezig en stappen ze af op uw klant? Meet & greet-onderzoek vertelt u hoe uw klanten worden ontvangen.

Meet & Greet onderzoek: de eerste indruk

Bij meet & greet-onderzoek ligt de focus op een belangrijk onderdeel van het verkoopgesprek: de eerste benadering en begroeting door uw medewerkers. Meet & greets zijn hierdoor korte bezoeken. Dat maakt deze vorm van mystery shopping kostenefficiënt en toepasbaar in vele branches.

Begroeting onderzoeken met meet & greets

De ontvangst van de klant is essentieel voor een positieve klantbeleving en is een voorwaarde voor het kunnen voeren van een goed verkoopgesprek en de uiteindelijke verkoop. Meet & greet-onderzoek biedt u concrete verbeterpunten op het gebied van:

  • Laten blijken dat de klant gezien is
  • Begroeten van de klant
  • Openstaan voor contact met de klant
  • Gevoel geven van persoonlijke aandacht

Meet & greet-onderzoek door Store Support

Store Support weet hoe belangrijk de eerste begroeting is. Onze organisatie verzorgt meet & greet-onderzoeken voor een breed scala aan organisaties in diverse branches. Uiteraard wordt het onderzoek aangepast aan de aard van het klantcontact in uw organisatie. 

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

Yvette Westerbaan

Customer journey en meet & greet-onderzoek

Meet & Greet onderzoek past bij alle fases waarin een potentiële klant voor het eerst wordt ontvangen door uw organisatie. Dat kan tijdens de oriëntatie of bij de afweging van alternatieven en aankoop. Een prettige ontvangst zorgt voor een positieve eerste indruk en daarmee voor een hogere klanttevredenheid en hogere kans op aankoop. Ook wordt mystery calling vaak ingezet om bijvoorbeeld de klachtenafhandeling te meten.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief