Mystery calling

Mystery calling

Hoe verloopt het telefonisch contact met uw organisatie? Onze mystery callers beoordelen hoe servicegericht, klantgericht en verkoopgericht uw medewerkers zijn en welk gevoel zij aan het telefoongesprek overhouden.

Mystery calling: telefoongesprek met uw medewerkers

Wanneer een klant telefonisch contact opneemt met een aankoopintentie, vraag of klacht, spelen meerdere factoren een rol in de klantbeleving. Wordt de mystery caller vriendelijk en correct geholpen? Stelt uw medewerker relevante vragen om zo de juiste informatie of het beste advies te kunnen geven?

Concrete resultaten mystery calling

Mystery calling onderzoek leidt tot heldere resultaten waarmee u een verbeterslag kunt maken op het gebied van telefonische klantenservice en verkoop. Onze onderzoeken leiden onder meer tot:

  • Toename van de klanttevredenheid
  • Verhoging van de conversie
  • Verhoogde retentie
  • Verbetering van het kennisniveau van de medewerkers
  • Tijdige en volledige informatievoorziening
  • Aanknopingspunten voor training en opleiding van de medewerkers

Mystery calling door Store Support

Store Support heeft jarenlange ervaring met mystery calling voor grote contactcenters, overheden en MKB. We streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit, hebben plezier in ons werk en staan open voor nieuwe mogelijkheden. Daardoor kunt u rekenen op een onderzoek dat de juiste vragen beantwoordt en handvatten biedt voor verbeteringen in uw organisatie.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op