Mystery e-mailing

Mystery e-mailing

Het belang van een goede e-mail wordt vaak onderschat, terwijl het juist een nog altijd explosief groeiende vorm van klantcontact is. Mystery e-mailing laat zien hoe e-mails door uw organisatie worden beantwoord.

Uw e-mailbeantwoording verbeteren na mystery e-mailing

Een goede afhandeling van e-mails geeft een professionele uitstraling en draagt bij aan een positief beeld van uw organisatie. Er valt echter vaak veel te verbeteren: van de snelheid waarin een e-mail wordt beantwoord tot het voorkomen van spelfouten en het inhoudelijk aansluiten op de vraag van de klant. Zo blijkt uit onderzoek dat in 1 op de 3 e-mails een type-, stijl- of spelfout zit. Met onze gedegen eindrapportage kunnen u en uw medewerkers onmiddellijk aan de slag.

Mystery e-mailing: relevante aandachtspunten

Onze mystery e-mailers zijn uw (potentiële) klanten en vragen per e-mail informatie aan. Hiermee worden diverse mogelijke verbeterpunten geanalyseerd:

  • Snelheid van beantwoording
  • Inhoudelijke correctheid en aansluiting op de klantvraag
  • Begrijpelijkheid van de e-mail en taalfouten
  • De wijze waarop de e-mail gepersonaliseerd is
  • Verkoopgerichtheid en het benutten van commerciële kansen

Mystery e-mailing door Store Support

Store Support combineert ervaring, innovatie en enthousiasme om te komen tot de beste kwaliteit voor u als klant. We beantwoorden niet alleen de juiste vragen, maar komen ook met heldere resultaten en rapportages. Zo kunt u direct beginnen met het doorvoeren van verbeteringen in uw organisatie.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op