Mystery guest

Mystery guest

Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoek aan uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau van uw organisatie in kaart gebracht.

Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoek aan uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau van uw organisatie in kaart gebracht.

Mystery guest servicegericht en klantgericht geholpen?

Voordat de mystery guest op stap gaat, stellen we samen met u een vragenlijst op met aandachtspunten. Nadat de mystery guest de vragenlijst heeft ingevuld, maken we een heldere (online) rapportage. Hierin leest u in welke mate uw medewerkers servicegericht en klantgericht hebben gewerkt en hoe de klantbeleving van de mystery guest was.

Bezoek van een mystery guest

Bij mystery guest onderzoek bezoekt een mystery guest een of meer van uw vestigingen. Uiteraard komen onze mystery guests uit uw eigen doelgroep en werkgebied. De mystery guest let op:

  • Correcte ontvangst bij binnenkomst
  • Interesse, klantgerichtheid en proactiviteit medewerker
  • Vriendelijkheid, beleefdheid en enthousiasme medewerker
  • Verkoopgesprek en het benutten van commerciële kansen

Mystery guest onderzoek door Store Support

Store Support is specialist in het onderzoeken met behulp van mystery guests. Kwaliteit staat bij ons voorop. Onze gedreven medewerkers verdiepen zich uitgebreid in uw klantproces en stoppen niet bij de uitkomsten van het onderzoek. Ook na het onderzoek kijken we desgewenst met u mee voor de borging en opvolging van verbeterpunten. Mystery guest onderzoek is goed te combineren met mystery calling en mystery e-mailing.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

Yvette Westerbaan

Customer journey en de mystery guest-onderzoek

Onderzoek met mystery guests is een praktisch instrument dat toepasbaar is op vrijwel alle stappen van de customer journey. Met mystery guests kunt u blootleggen hoe uw medewerkers inspelen op de oriƫntatie en de afweging van de klant en vervolgens de aankoop en consumptie van het product of de afname van de dienst.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief