Mystery shopping

Mystery shopping

Het verbeteren van processen rondom klantenservice en verkoop: het is een dagelijkse uitdaging. Uw markt verandert immers continu. Mystery shopping vertelt u hoe uw klant uw dienstverlening beleeft.

Hoe servicegericht en verkoopgericht zijn uw medewerkers?

Is uw medewerker enthousiast en gaat hij of zij servicegericht en verkoopgericht te werk? Met de onderzoekresultaten van mystery shopping kunt u direct aan de slag met het verbeteren van uw processen. We koppelen mystery shopping aan de customer journey van uw klanten. Hiermee leggen we eventuele knelpunten in de klantreis bloot.

Mystery shopping beantwoordt uw vragen

Onze onderzoekers bepalen samen met u de speerpunten van het onderzoek. Welke insteek past bij uw organisatie en aan welke concrete inzichten heeft u behoefte? Aandachtsgebieden bij mystery shopping zijn:

  • Beleving van de klant: zou hij terugkomen en/of u aanbevelen (NPS)?
  • Kwaliteit van de geboden service
  • Verkoopgerichtheid van uw medewerkers; welke salespotentie is er nog?
  • Wat gaat er goed in uw organisatie?
  • Te combineren met mystery calling en mystery e-mailing

Mystery shopping door Store Support

Store Support staat voor kwaliteit en heeft jarenlange specialistische ervaring met mystery shopping. Onze gedreven medewerkers zetten samen met u uw probleem om in een concrete onderzoeksvraag met een gedegen onderzoeksopzet. U kunt rekenen op een onderzoek dat past bij uw vragen én een heldere rapportage van de resultaten. 

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op