Mystery Social Media

Mystery Social Media

Hoe gaat uw organisatie om met interactie via social media? Luistert u echt en zijn uw reacties klantgericht? Mystery social media onderzoek laat zien hoe uw klanten het klantcontact via social media ervaren.

Tijd voor mystery social media onderzoek

De tijd dat dienstverlening en klantcontact enkel via traditionele kanalen verliep ligt ver achter ons. Klanten delen ervaringen, positief én negatief, via social media en richten zich met vragen tot de social media accounts van uw organisatie. Door op de juiste manier te luisteren en deel te nemen aan discussies, kunt u uw imago bewaken en klanten aan u binden.

Mystery tweets en mystery Facebook

Met mystery social media onderzoek brengen we het contact met uw klanten via social media in kaart. Bekeken wordt in hoeverre uw medewerkers klantgericht reageren en wat verbeterpunten zijn.

  • Mystery tweets via Twitter om klantcontact te kunnen analyseren
  • Plaatsing door echte, actieve accounts
  • Ook via bijvoorbeeld Facebook

Mystery social media onderzoek door Store Support

Niet voor niets wonnen we in 2011 de landelijke Social Media FD Gazellen Award. Door jarenlange ervaring en innovatie begrijpen we wat klantcontact via social media uniek maakt, maar ook wat de raakvlakken met traditioneel klantcontact zijn. Met ons mystery social media onderzoek verkrijgt u heldere aanbevelingen waar u echt iets mee kunt. 

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op