Mystery Social Media

Mystery Social Media

Hoe gaat uw organisatie om met interactie via social media? Luistert u echt en zijn uw reacties klantgericht? Mystery social media onderzoek laat zien hoe uw klanten het klantcontact via social media ervaren.

Remco Stolp over Transavia Remco Stolp over Transavia
Het feit dat Store Support veel ervaring heeft in klantbeleving komt duidelijk terug in de aanbevelingen die wij aangereikt kregen.Wat ons het meeste aanspreekt…
Remco Stolp Manager Customer Care Transavia

Tijd voor mystery social media onderzoek

De tijd dat dienstverlening en klantcontact enkel via traditionele kanalen verliep ligt ver achter ons. Klanten delen ervaringen, positief én negatief, via social media en richten zich met vragen tot de social media accounts van uw organisatie. Door op de juiste manier te luisteren en deel te nemen aan discussies, kunt u uw imago bewaken en klanten aan u binden.

Mystery tweets en mystery Facebook

Met mystery social media onderzoek brengen we het contact met uw klanten via social media in kaart. Bekeken wordt in hoeverre uw medewerkers klantgericht reageren en wat verbeterpunten zijn.

  • Mystery tweets via Twitter om klantcontact te kunnen analyseren
  • Plaatsing door echte, actieve accounts
  • Ook via bijvoorbeeld Facebook

Mystery social media onderzoek door Store Support

Niet voor niets wonnen we in 2011 al de landelijke Social Media FD Gazellen Award. Door jarenlange ervaring en innovatie begrijpen we wat klantcontact via social media uniek maakt, maar ook wat de raakvlakken met traditioneel klantcontact zijn. Met ons mystery social media onderzoek verkrijgt u heldere aanbevelingen waar u echt iets mee kunt. 

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen

Customer journey en mystery social media onderzoek

In bijna elke fase van de klantreis kan een klant ervaringen en vragen delen via social media. Mystery social media onderzoek past daarom bij het beantwoorden van vragen over vrijwel iedere stap in de customer journey. Afhankelijk van uw vraag wordt het onderzoek toegespitst op voor u relevante fases van de customer journey.

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief