Dylan Wienke

Business Consultant

Na vier jaar Research & Development is Dylan nu werkzaam als Business Consultant bij Store Support. Zijn ervaring met het uitvoeren van onderzoek op het gebied van klantbeleving leert dat het alleen creëren van data je niet per definitie verder brengt in de kwaliteit van dienstverlening. Data is juist het vertrekpunt voor verandering. Data creëert inzicht, maar tegelijkertijd roept het nieuwe vragen op. Want hoe zet je dat wat je weet om in verbetering? Dylan ondersteunt organisaties om de klantbeleving op een gestructureerde manier te veranderen en te verbeteren.

Wat Dylan voor je kan betekenen

Zodra je onderzoeksaanvraag binnenkomt, helpt Dylan deze te vertalen naar een concrete onderzoeksvraag en heldere doelstelling voor het verbetertraject. Dylan luistert hierbij goed naar jouw wensen en verdiept zich graag samen met jou in het vraagstuk om samen tot een passende aanpak te komen.

Nadat het daadwerkelijke onderzoek heeft plaatsgevonden zal Dylan zich vervolgens focussen op het rapporteren van waardevolle inzichten en geven van concrete aanbevelingen. Dit alles om de klantbeleving binnen jouw organisatie te optimaliseren.

Buiten de praktische aanbevelingen die Dylan kan geven, is hij ook beschikbaar voor inspirerende presentaties en workshops op locatie. Daarnaast helpt Dylan jouw organisatie graag bij het in kaart brengen- en optimaliseren van (emotionele) klantreizen middels de ExprienceCapture-methodiek.

Achtergrond Dylan

Vanuit persoonlijke interesse in menselijk gedrag is Dylan begonnen met zijn studie Psychologie aan de Universiteit Leiden. In zijn daaropvolgende master Sociale Psychologie heeft hij zich verder gespecialiseerd op het gebied van onderzoek en sociale gedragsbeïnvloeding. Na een dienstverband bij Kantar TNS is hij vervolgens als marktonderzoeker bij Store Support aan de slag gegaan.

Dylan vindt het interessant om zich te buigen over organisatievraagstukken ten aanzien van customer journeys, klanttevredenheid, klantloyaliteit en klantbeleving. Door zijn onderzoekservaring bij diverse Store Support klanten en het frequent geven van Customer Experience masterclasses kan hij adviseren bij verschillende facetten binnen jouw organisatie met als doel de klanttevredenheid te verbeteren.

Binnen Store Support heeft hij daarnaast de ruimte om zich te richten op het (door)ontwikkelen van nieuwe diensten.

Waar Dylan enthousiast van wordt

  • Reizen
  • Voetbal
  • Netflix
  • Cryptocurrencies
  • Festivals
  • Borrelen met vrienden