Michiel van Bruxvoort

Business Consultant

Michiel is Customer Experience Consultant bij Store Support en helpt organisaties haar customer journeys te optimaliseren en innoveren. Michiel is nieuwsgierig en ‘business wise’.  Enthousiasme, creativiteit en teamwork is wat Michiel’s persoonlijke stijl van werken kenmerkt. 

Wat Michiel voor je kan betekenen

Bel Michiel gerust wanneer je eens wilt sparren over jouw uitdaging op het gebied van klantbeleving. Michiel helpt je jouw uitdaging te vertalen naar een concreet onderzoeks- en verbeterplan en deze binnen alle lagen in de organisatie te implementeren. Ook bij het (interim) aansturen van projecten op het gebied van customer experience en optimalisatie van customer journeys mag je aan Michiel denken. Hij vindt het geweldig om een tijdelijke rol bij jou in de organisatie te vervullen! Natuurlijk is Michiel ook beschikbaar voor inspirerende presentaties en workshops op locatie.

Achtergrond Michiel

Michiel begon zijn carrière op grote hoogte. Letterlijk! Op meer dan 4.000 meter in het hooggebergte van Peru was hij actief voor het World Food Programme (VN). Vervolgens werd hij alumnicoördinator voor Hogeschool Utrecht. Michiel heeft een brede achtergrond op het gebied van onderzoek. Kwalitatief onderzoek is zijn expertise. Hij werkte bij verschillende bureaus. Bij TNS Consult, TNS Nipo, Ipsos en Beautiful Lives leerde Michiel de diverse facetten van het vak. Door zijn brede achtergrond is er vrijwel geen branche waar Michiel in het verleden niet voor heeft gewerkt. Michiel studeerde International Business & Languages in Utrecht en International Development Studies in Wageningen.

Waar Michiel enthousiast van wordt

  • Janneke, Siem, Leentje & Julius
  • Wielrennen, mountainbiken of een potje voetbal
  • Door de bossen struinen bij druilerig weer
  • Vlieland, Spanje & Zuid-Amerika
  • Avondje in de kroeg met vrienden
  • Een goede BBQ
  • Bootje varen door de grachten van Utrecht
Michiel van Bruxvoort

Volg Michiel van Bruxvoort