Samira El Yassini

Research Consultant

Samira is Research Consultant bij Store Support. Samira is enthousiast, nieuwsgierig en vraagt door tot de kern om een zo goed mogelijk advies te kunnen geven. Daarnaast helpt haar scherpe blik op onderzoeksdata om de juiste vervolgstappen te zetten naar het gewenste doel.

Wat Samira voor je kan betekenen

Bij uitdagingen en ambities op het gebied van klantbeleving staat Samira graag voor je klaar. Samen wordt er gekeken naar de huidige en gewenste situatie van de organisatie en op basis daarvan stelt Samira een plan op om dit te realiseren. Zij geeft graag inspiratiesessies en workshops om samen met de organisatie de bewustwording te vergroten en de customer journey inzichtelijk te maken. Daarnaast vertaalt zij onderzoeksresultaten naar verbeteracties, waar je concreet mee aan de slag kunt.

Achtergrond Samira

Met een achtergrond in Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam begon Samira haar carrière in de wereld van klantbeleving. Zij is continu bezig geweest met het neerzetten van een klantbeleving waar de organisatie trots op is! Zij begon binnen het vak van Customer Success, waarin zij zelf verbetertrajecten heeft mogen leiden. Van customer journey mapping tot inspiratiesessies. Met haar brede kennis van hoe interne processen en verbetertrajecten verlopen is zij een goede sparringpartner die begrijpt hoe de gang van zaken binnen organisaties loopt.

Waar Samira enthousiast van wordt:

  • Nieuwe steden ontdekken
  • Een goede cappuccino
  • Paardrijden door bossen of in de bergen
  • Dagjes Antwerpen voor een lekkere wafel
  • Grote hoogtes bereiken tijdens indoor klimmen
Samira El Yassini

Volg Samira El Yassini