PEBCEM | Over ons

Missie 

Het PEBCEM heeft als missie het verhogen van de kwaliteitsstandaard binnen het vakgebied Customer Experience Management waardoor organisaties een significant betere klantbeleving kunnen bieden en de wereld er een stukje leuker op wordt.

Visie

Binnen het PEBCEM proberen we een schifting te maken tussen wat wel en wat niet werkt door onszelf aan een ''Evidence Based'' standaard te houden. Dit doen we door het vinden en valideren van de meest effectieve methodes en modellen binnen het vakgebied Customer Experience Management. Dat is nodig omdat de markt overspoeld wordt met goedbedoelde nieuwe manieren om de klantbeleving centraal te stellen die vaak niet voorzien zijn van de onderbouwing die een volwassen vakgebied wel verdient.

Waarden

Binnen het PEBCEM hanteren we de volgende waarden die sturend zijn in de samenwerkingen binnen en buiten het platform.

  • Onderzoekend; we worden gedreven door nieuwsgierigheid en de drang te willen begrijpen!
  • Toegankelijk; we willen toegankelijk zijn voor iedereen met een interesse voor ons of ons vakgebied!
  • Uitdagend; we dagen onszelf en elkaar uit om steeds een stap verder te gaan in ons denken en doen!
  • Gegrond; we onderbouwen wat we zeggen of zeggen wat we nog niet hebben onderbouwd en zijn trots op onze identiteit!
  • Dienstbaar; we zijn dienstbaar aan elkaar en het vakgebied en geven elkaar de ruimte om te ontwikkelen!