Verbetertrajecten

Klantbeleving. Eén woord, één wens.

Maar o zo lastig er iets aan te verbeteren.

Jarenlange ervaring met het uitvoeren van onderzoek op het gebied van klantbeleving gaf ons het inzicht dat alleen het vergaren van data, je niet per definitie verder brengt. Data is slechts het vertrekpunt voor verandering. Data creëert inzicht, maar tegelijkertijd roept het nieuwe vragen op. Want hoe zet je dat wat je weet om in verbetering? En hoe zorg je ervoor dat je een blijvende verandering te weeg brengt die bijdraagt aan de beleving van jouw klanten? Store Support is dé specialist die organisaties ondersteunt bij het implementeren van Customer Experience inzichten!

Op basis van onze ervaringen hebben we het duurzaam verbetermodel ontwikkeld, dat een leidraad is, om op een gestructureerde manier te veranderen en te verbeteren.

Consultancy loop

De kracht van Store Support is dat we inzichten combineren met de implementatie kant, want onze ervaring is dat 20% inzicht is en 80% implementatie, juist dan realiseren we verbetering. Vaak is er bergen aan data en hebben organisaties moeite deze te verwerken. Wil je écht impact realiseren dan zal je meer tijd aan implementatie moeten besteden dan aan het vergaren van data. Binnen Store Support werken we aan de hand van het principe dat we vanuit inzichten toewerken naar implementatie. Dit doen we door kort-cyclisch en actiegericht te werken. Hierdoor worden op korte termijn verbeteringen zichtbaar en dit motiveert medewerkers en maakt klanten blij!

We richten ons eerst op de houding van medewerkers. We achterhalen de probleemstelling ten aanzien van klantgerichtheid. Daarna voeren we klantonderzoek uit, zodat inzicht wordt vergaard in de beleving en de ervaringen van klanten. Verkregen inzichten implementeren we vervolgens en we zorgen ervoor dat deze implementaties geborgd worden binnen de organisatie. De focus ligt hierbij op  houding & gedrag van de medewerkers. Store Support coacht medewerkers,  met als uiteindelijk doel dat medewerkers gedurende interactiemomenten met klanten, hun gedrag op een positieve manier beïnvloeden en zo meer omzet te realiseren.

Nieuwsgierig hoe wij dat bij andere klanten hebben gedaan? Bekijk hieronder de cases. Klik op de afbeelding om de case te bekijken!