Verbetertrajecten Customer & Employee Experience

Klantbeleving. Medewerkersbeleving. Customer Experience. Employee Experience

Verschillende termen, maar een gemeenschappelijk doel: realiseren van verbetering

Bergen data, elke week weer ontvang je de rapportages die inzicht geven in de klantbeleving en medewerkersbeleving. Als de cijfers iets tegenvallen moet er direct iets gebeuren en jij kunt alleen maar denken  hoe dan? Hoe zorgen we ervoor dat deze verbeteringen geen eendagsvlieg worden maar echt de organisatie aanzetten tot verbeteringen, verbeteringen die klanten en medewerkers gelukkig maken?

Store Support is dé specialist die organisaties ondersteunt bij het implementeren van Employee Experience & Customer Experience inzichten!

Duurzaam Customer & Employee Experience verbeteren

Op basis van onze jarenlange ervaringen hebben we het duurzaam verbetermodel ontwikkeld, een leidraad om op een gestructureerde manier te veranderen en te verbeteren.

Consultancy loop

De kracht van Store Support is dat we inzichten combineren met implementatie, want onze ervaring is dat 20% inzicht is en 80% implementatie, juist dan realiseren we verbetering in Customer & Employee Experience. Vaak is er bergen aan data en hebben organisaties moeite deze te verwerken. Wil je écht impact realiseren dan zal je meer tijd aan implementatie moeten besteden dan aan het vergaren van data.

Hoe verbetert Store Support Customer Experience & Employee Experience?

Binnen Store Support werken we aan de hand van het principe dat we vanuit inzichten toewerken naar implementatie. Dit doen we door kort-cyclisch en actiegericht te werken. We zetten daarbij onder andere de volgende tools en methodieken in: Strategische sessies, ExperienceCapture workshops, klantarena’s, lager huis debat, diepte interviews en Insights Discovery workshops. Op korte termijn worden verbeteringen zichtbaar en dit motiveert medewerkers en maakt klanten blij!

Nieuwsgierig hoe wij dat bij andere klanten hebben gedaan? Bekijk hieronder de cases. Klik op de afbeelding om de case te bekijken!

Direct vragen? Neem contact op met één van onze business consultants Marliek, DylanMichiel of Samira.