Waarom werken bij Store Support?

  • Je komt in een jong, gedreven en enthousiast team
  • Store Support organiseert regelmatig super leuke activiteiten
  • Je krijgt de ruimte jezelf te ontwikkelen binnen en buiten je functie
  • Je krijgt onbeperkt vakantiedagen
Bekijk de vacatures
  • Vacature: Medior medewerker Research & DevelopmentAmsterdam, fulltime (32-40 uur)
  • Stageplek per september 2018Groningen, fulltime (40 uur)
  • Vacature: Customer Experience ManagerAmsterdam, fulltime (36-40 uur)
  • Open sollicitatieGroningen, Amsterdam of Antwerpen, n.t.b.
  • Belgische Stagiair (Groningen, 40 uur)Groningen, fulltime (40 uur)

Werken bij Store Support

Store Support toen

In 2004 studeerden 3 jongens af. Arjen, Ewald en Ivo behaalden hun diploma Commerciële Economie en startten Store Support. Met de visie dat studenten met hun OV Jaarkaart het land gingen doorreizen om mystery shops uit te voeren, werd een vriendendroom werkelijkheid. Al snel evolueerde dit ‘project’ tot een bedrijf, werden mystery shops uitgevoerd door veel meer doelgroepen dan alleen studenten, werden prachtige merken verwelkomd als klant en groeide ook het aantal Supporters.

Koningin Maxima die de website van Store Support ooit ‘opende’, astronaut André Kuipers die de volgende versie lanceerde, een eigen magazine waarin onder andere Arjen Robben de revue passeerden én de groei die we momenteel in België doormaken… ook dit zijn hoogtepunten die de geschiedenis van Store Support zo mooi maken.

De momenten om trots op te zijn, hebben de afgelopen jaren een prachtige ontwikkeling doorgemaakt. De Jonge Ondernemersprijs werd opgevolgd door vele FD Gazelle Awards. Kleine borrels werden opgevolgd door grote feesten. En champagne-momenten worden gecombineerd met het jaarlijkse fameuze en legendarische Store Support Weekend. Van Berlijn tot Antwerpen, van Drenthe tot Barcelona; het is belangrijk om met elkaar stil te staan bij onze successen.

En dit alles gaat nog iedere dag samen met een focus op onze kernwaarden. Topkwaliteit, Enthousiasme en Innovatie zijn dé redenen waarvoor wij iedere dag onze wekker zetten. 

Store Support nu

Store Support is marktleider in mystery guest-onderzoek. Onze opdrachtgevers vragen ons om mystery guests (shoppers en bellers) in te zetten. De bevindingen van deze mystery guests koppelen wij in rapportvorm terug aan de opdrachtgevers. Met deze feedback brengen zij hun “performance” naar hun afnemers/klanten naar een hoger plan.

Daarnaast zijn we trots op onze groei in customer journey-onderzoek en de door ons ontwikkelde Expercience Capture. Met een enthousiast team van 30 specialisten op het gebied van klantbeleving en met meer dan 2500 mystery guests in Nederland, werken we aan het verkoop- en servicesucces van klanten als Beter Horen, Sanquin, TUI, Jaguar Land Rover, Hornbach en Media Markt. We zijn een gedreven team dat iedere dag vol passie mét en voor klanten werkt. Misschien is dit wel de reden dat we al vijf maal bekroond zijn met de FD Gazellen Award.

Store Support Weekend
Store Support Weekend Store Support organiseert jaarlijks een heerlijk weekendje weg
Meer informatie!
Activiteiten
Activiteiten Bij Store Support organiseren we regelmatig activiteiten. Zoals het tafeltennistoernooi
Meer informatie!
Supporters in beeld
Supporters in beeld Benieuwd naar je nieuwe collega's? Klik op de knop hieronder en..
Bekijk de Supporters!
Store Support; de thuisbasis
Store Support; de thuisbasis Groningen, Amsterdam, Antwerpen
Neem een kijkje!

“De open cultuur is iets wat mij goed bevalt bij Store Support. Je krijgt de ruimte om alle kanten op te gaan. Zolang het in het belang is van de kwaliteit, van de klantbeleving van onze klanten. Die sfeer is wel één van de belangrijkste argumenten geweest om hier te willen werken. Iedereen heeft hetzelfde doel, namelijk zo goed mogelijk onze klanten bedienen. Dat is fijn. Ik begon in maart 2017 en geniet er nog elke dag van.”

Jaqueline Overhorst Projectmanager Storesupport

"Het mooie vind ik dat Store Support me alle ruimte geeft om dat aan te pakken zoals ik denk dat het beste is voor de klant. Ik word gestimuleerd ondernemend te zijn. En in mijn geval betekent dat dagelijks schakelen tussen verschillende branches, mensen en methodieken. Dat praktische, die hands on benadering, dat niet lullen maar poetsen. Dat bevalt me uitstekend!"

Marliek Coppens Klantsuccesmanager Storesupport

maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief