Samen naar excellente dienstverlening maart 2017

Hoe Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland samen met haar medewerkers én Store Support gas geeft op het realiseren van een geweldige klantbeleving.

Lees meer

Een 8,3 voor onze masterclass Customer Experience Management! maart 2017

Op donderdag 16 maart organiseerden wij een masterclass Customer Experience Management in het unieke Groninger Museum. De masterclass stond in het teken van het identificeren en verbeteren van de ideale klantreis. Circa 30 personen vanuit verschillende branches en organisaties namen deel aan deze masterclass.

Lees meer

Store Support driemaal spreker tijdens het Marketing & Insights Event december 2016

Op 1 en 2 februari 2017 vindt voor de 15e keer Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) plaats in het Media Plaza Utrecht. Hét event op het gebied van marketing, insights, onderzoek en customer journey. Store Support is volop aanwezig tijdens dit event!

Lees meer

In Hongarije werken de meest blije medewerkers van Europa juni 2016

Onlangs publiceerde de MSPA Europe de resultaten van dit onderzoek voor het eerste kwartaal van 2016. Op basis van deze resultaten blijken Hongarije, Polen en Litouwen de meest blije medewerkers van Europa te hebben.

Lees meer

Store Support leidt mystery shoppers op voor feedback mystery shopping mei 2016

In toenemende mate voert Store Support feedback mystery shopping uit: mystery shopping waarbij de mystery shopper zich direct na zijn bezoek bekendmaakt bij de manager en/of medewerker en een feedbackgesprek voert waarin de rapportage wordt besproken. Op deze wijze wordt directe terugkoppeling gegeven en kan er direct actie ondernomen worden om de klantbeleving te verbeteren.

Lees meer