Over Store Support

Welk gevoel hebben klanten bij je organisatie? Wat voor indruk laten de medewerkers op hen achter? Hoe geef jij je klanten een geweldige beleving?

In 2004 begonnen wij Store Support. We ontwikkelden ons met vallen en opstaan tot marktleider in mystery shopping. Echter, hoe overtuigd we ook waren van de bruikbaarheid van onze resultaten, we zagen ook dat deze niet altijd leidden tot blijvende verandering. Leverden de inzichten niet vooral nieuwe vragen op? Resulteerde het wel genoeg in echte verbetering? Juist dit besef gaf ons de ambitie om verder te willen gaan.

Met nieuwe onderzoeksmethoden, uitvoerige data-analyses, overzichtelijke dashboards  en trainingsprogramma’s op maat, brengen wij nu de hele organisatie in beweging. Deze ambitie, gekoppeld aan onze drie kernwaarden topkwaliteit, enthousiasme en innovatie, daagt ons uit alles uit de kast te halen voor ons gezamenlijke doel: groei in klantbeleving.

Groei jij met ons mee?