PERSBERICHT: Store Support ontvangt dubbele ISO certificering februari 2017

Sinds maandag 30 januari is Store Support officieel ISO 9001 en ISO 20252 gecertificeerd! Een externe bevestiging van de topkwaliteit die het onderzoeksbureau intern en aan haar klanten levert.

Lees meer

Store Support is partner van TEDx Groningen februari 2016

Store Supporters zijn algemeen geïnteresseerd en staan altijd open voor ideeën die de moeite waard zijn om te delen (of zoals ze bij TED zeggen: Ideas worth spreading). Daarnaast zijn we een kennisorganisatie en vinden we dat kennis zoveel mogelijk gedeeld moet worden en toegankelijk moet zijn voor iedereen. Om deze reden zijn we er ontzettend trots op dat we partner zijn geworden van TEDx Groningen.…

Lees meer

Masterclass REM eiland - actie, actie, actie... februari 2016

Vorige week donderdag was het weer zover, we gaven een masterclass Customer Experience Management. Ditmaal was de plaats van handeling het REM eiland in Amsterdam. Het werd een geanimeerde ochtend/middag waarin de deelnemers geïnspireerd werden met cases maar waar ze ook zelf aan slag gingen in een 3 uur durende ExperienceCapture-workshop.

Lees meer

Masterclass Customer Experience Management 8 september augustus 2015

Store Support organiseert voor alle marketeers, commercieel verantwoordelijken en leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor de customer experience en of customer journey een masterclass customer experience management. De dag is bedoeld voor mensen die: Meer kennis willen vergaren over het ontwerpen, meten en verbeteren van de customer experience;

Lees meer

Store Support spreker op neuromarketingcongres juni 2015

Op dinsdag 23 juni was Pim Busker namens Store Support spreker op het neuromarketingcongres dat door Braingineers georganiseerd werd. Het doel van het congres was om er zelf achter te komen wat de toegevoegde waarde is van neuromarketing, nu en in de toekomst. Store Support vertelde, onder meer, over het stressonderzoek bij Transavia en over de ExperienceCapture waarbij touchpoint-onafhankelijk klantbeleving…

Lees meer