De (klant)reis naar de juiste bestemming

Geplaatst door Arjen van Hijum op 29 mei 2013

Op 22 mei vond de masterclass Customer Journey Manegement plaats. Speciaal voor de Automotive, in samenwerking met vakblad Automotive Management en hospitalityketen Regardz. Lees er hier alles over.

Succesvolle eerste masterclass in samenwerking met Automotive management en Regardz.

Op 22 mei vond de masterclass Customer Journey Management plaats. Speciaal voor de Automotive, in samenwerking met vakblad  Automotive Management en hospitalityketen Regardz.

In het olympisch stadion spraken Arjen van Hijum (algemeen directeur Store support) en Luc van Bussel (CEO Regardz) over de wijze waarop klanten zich oriënteren, hun aankopen doen en de veranderende wereld waaraan de journey onderhevig is. Er werd gesproken over het belang van emotie, de toegevoegde waarde per touch point en het feit dat maar weinig managers verantwoordelijk zijn voor de gehele klantreis. Daarnaast ging Luc van Bussel uitgebreid in op de stelling dat mensen niet zonder elkaar zaken kunnen doen en elkaar fysiek zullen blijven ontmoeten, waarbij ontmoetingen digitaal worden geregeld.

Lees ook het artikel dat over deze dag is gepubliceerd in Automotive Management.

Wil je op de hoogte blijven van masterclass die voor jou interessant zijn? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief.