Een leuk en inspirerend seminar, quote van een deelnemer op ons seminar Customer Journey Management

Geplaatst door Baukelina van der Weij op 11 juni 2018

Een leuk en inspirerend seminar!

Een zeer interessante en leerzame seminar met sprekers die vol passie vertellen over customer journey management!

Relevante, motiverende en ervaren gidsen voor organisaties die hulp zoeken bij hun customer en employee journeys.

Zomaar een paar quotes die wij mochten ontvangen naar aanleiding van ons seminar Customer Journey Management vorige week donderdag in de Johan Cruijff ArenA. In het stadion dat recentelijk is vernoemd naar Nederlands beste voetballer begroetten wij een recordaantal van 93 deelnemers. Buiten was het ruim 30 graden, waardoor de verfrissende presentaties over zowel Customer als Employee management des te meer van pas kwamen.

Om het geheel interactief te beginnen startten Arjen & Dylan met een petje op petje af quiz, waarin veelal voetbal en kennisvragen over customer journey management aan bod kwamen. Michiel Vinke wist doeltreffend alle vragen te beantwoorden en ging daardoor naar huis  met de “ik neem mijn petje voor je af- award”. Nogmaals hartelijk gefeliciteerd! Nu de hersens eenmaal ontvankelijk waren voor kennisoverdracht gingen Arjen & Dylan de diepte in en namen ze de deelnemers mee in theorie en praktijk over Customer Journey Management. Jeff nam het stokje van hen over. Aan de hand van concrete voorbeelden uit zijn loopbaan als werknemer en in zijn huidige rol als Customer Experience professional legde hij een koppeling tussen de customer journey en de employee journey. Hierbij werd duidelijk wat de invloed is van het gedrag van medewerkers op beleving van klanten en welke financiële gevolgen goed Employee Journey management met zich meebrengt.

Na een korte pauze was het de beurt aan Daan & Ivo die aan de hand van het WOW en GROWTH model lieten zien hoe de klantreis te verbeteren is én hoe we er met elkaar als Customer Experience professionals voor kunnen zorgen dat ons vakgebied over tien jaar nog bestaat en niet de volgende hype is die een stille dood sterft. Ewald Lausberg sloot af met de bloedstollende case over de samenwerking tussen Sanquin en Store Support. Hij liet eens te meer zien dat een optimale journey essentieel is. Helemaal als het gaat om het doneren van bloed en dus daarmee het redden van mensenlevens. Iets dat hij zelf van erg dichtbij meemaakte.

Wij kijken met trots terug. En terecht denken we. Aanwezigen waren namelijk zeer enthousiast en beoordeelden het event met een mooie 8,4. Was je er niet bij? Het volgende event staat alweer in onze agenda. We verwelkomen je graag!