Masterclass REM eiland - actie, actie, actie...

Geplaatst door Pim Busker op 29 februari 2016

Vorige week donderdag was het weer zover, we gaven een masterclass Customer Experience Management. Ditmaal was de plaats van handeling het REM eiland in Amsterdam. Het werd een geanimeerde ochtend/middag waarin de deelnemers geĆÆnspireerd werden met cases maar waar ze ook zelf aan slag gingen in een 3 uur durende ExperienceCapture-workshop.

 

Vorige week donderdag was het weer zover, we gaven een masterclass Customer Experience Management. Ditmaal was de plaats van handeling het REM eiland in Amsterdam. Het werd een geanimeerde ochtend/middag waarin de deelnemers geinspireerd werden met cases maar waar ze ook zelf aan slag gingen in een 3 uur durende ExperienceCapture-workshop. Iedereen ging uit eindelijk naar huis mijn eigen doelen en verbeterpunten waar ze de komende 4 weken mee aan de slag zullen gaan. Ook zal Store Support naar aanleiding van de workshop bij een aantal deelnemers inhouse masterclasses met medewerkers en klanten gaan verzorgen.