Supportret: ambassadeurs van klantbeleving

Geplaatst door Jan van der Weide op 24 juli 2018

Medewerkers maken nog altijd het verschil als het gaat om klantbeleving. Om die reden vinden wij dat ware ambassadeurs van Customer Experience Management een portret verdienen. Dat portret gaan wij ze geven. In een reeks afleveringen geven wij medewerkers die het verschil maken als het gaat om klantbeleving het podium dat ze verdienen.

Ambassadeurs van klantbeleving

Terwijl half Nederland zich voorbereidt op een ellenlange tocht naar de zon, houdt Store Support zich bezig met een andere reis: de customer journey. Een reis die idealiter niet gekenmerkt wordt door tolwegen en kilometers file, maar door excellente klantbeleving. Geen route du soleil of “tour de France”, maar een reis waarbij medewerkers het verschil maken. Waarbij zij je positief verrassen vanuit pure passie en waardoor een lijdensweg dikwijls transformeert in een hartstocht. Dit zijn medewerkers die ontroeren, een lach op je gezicht toveren, je dagelijkse pijn doen verlichten, die ervoor zorgen dat je de journey eindeloos blijft herhalen en waarbij je je voorafgaand aan elke etappe in de gele trui mag hijsen, omdat het van tevoren vaststaat dat je niet kunt verliezen.

Deze medewerkers noemen wij ambassadeurs. Ambassadeurs van klantbeleving. Medewerkers waarbij klantbeleving door de aderen stroomt. Zij die Customer Experience Management naar een hoger niveau tillen, die het vakgebied tot kunst verheven hebben, zij verdienen in onze ogen een portret. Daarom presenteert Store Support “Supportret”. In deze serie portretteren we op regelmatige basis CX ambassadeurs die het hart van menig klant hebben weten te veroveren. In korte video’s vertellen deze ambassadeurs wat CX voor hen inhoudt en hoe zij het verschil maken als het gaat om klantbeleving. Korte afleveringen die je dagelijkse en kostbare Netflix tijd niet in gevaar brengen. Wil je geen enkele aflevering missen? Volg dan snel onze social media kanalen:

Aankomende donderdag releasen we deel 1: Slager en CX ambassadeur Nick Ridder.

P.S. Ken jij of ben jij een echte CX ambassadeur? Neem dan snel contact met ons op!