Mystery shop-traject KPN

Geplaatst door op 14 juli 2010

KPN is de toonaangevende leverancier van telecommunicatie en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN...

KPN is de toonaangevende leverancier van telecommunicatie en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN complete telecommunicatie en ICT-oplossingen. KPN is sinds jaar en dag bezig om innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor haar klanten: nieuwe diensten, producten en processen, die aansluiten bij behoeften van de klanten.

Eenvoud, persoonlijk en vertrouwen zijn de drie kernwaarden van KPN. Het is de bedoeling dat alle medewerkers van KPN die begrippen als uitgangspunt voor hun handelen nemen. Om dit optimaal tot stand te laten komen, wil KPN inzicht krijgen en houden in het handelen van de medewerkers in de winkels van de formules Hi, KPN en KPN Business Center.

Om die reden voert Store Support mystery shops uit in de vestigingen van bovengenoemde formules. Iedere meetronde wordt geanalyseerd in hoeverre de medewerkers de gestelde richtlijnen op een klantgerichte en commerciële manier hanteren. Na een aantal meetronden is reeds bewezen dat de resultaten van het traject en het advies dat hierbij wordt gegeven, bijdragen aan een hoger niveau van klantgerichtheid. Tevens biedt het de medewerkers op de werkvloer continu een middel om het beste uit zichzelf te halen.