PERSBERICHT: Store Support ontvangt dubbele ISO certificering

Geplaatst door Pim Busker op 14 februari 2017

Sinds maandag 30 januari is Store Support officieel ISO 9001 en ISO 20252 gecertificeerd! Een externe bevestiging van de topkwaliteit die het onderzoeksbureau intern en aan haar klanten levert. ISO 9001 is de internationaal algemeen erkende norm voor kwaliteitssystemen en ISO 20252 is specifiek voor de marktonderzoek branche. Deze normen bevatten onder andere eisen ten aanzien van de organisatie (procedures, opleiding, privacy, evalueren en verbeteren) en beheersing van het onderzoeksproces (projectplanning, onderzoeksopzet, dataverzameling en –verwerking).

De auditoren waren onder de indruk van de wijze waarop Store Support intern de processen had ingericht en de wijze waarop men continu bezig is met het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening. Daarnaast wordt voldaan aan de verwachtingen van de klanten en aan de eisen van de wet- en regelgeving. Door het toepassen van deze normen hebben opdrachtgevers de zekerheid dat hun opdrachten volgens internationaal, genormeerde kwaliteitseisen inzake marktonderzoek worden uitgevoerd. Dit onderstreept met name de Store Support kernwaarde Topkwaliteit.

Algemeen directeur Arjen van Hijum: “We zijn supertrots op onze dubbele ISO certificering. Omdat dit onderstreept waar we voor staan; het (intern en extern) leveren van topkwaliteit, op een innovatieve en enthousiaste manier. We zien het certificaat daarom als beloning voor het hele team en als aanmoediging om iedere dag een beetje beter te worden. Tevens is het certificaat in onze ogen het bewijs dat klanten van Store Support dienstverlening ervaren die efficiënt, zeer betrouwbaar en effectief tot stand komt. Dit alles gecombineerd geeft dan ook enorm veel energie om in 2017 optimaal procesmanagement als dagelijkse uitdaging te zien. Of het nu gaat om het bestaande beter te doen dan gisteren, of de innovatie van morgen.”