Store Support aanwezig op het MSPA Europe congres

Geplaatst door Dylan Wienke op 05 juni 2018

Vorige week vond de 19e editie van de MSPA conferentie plaats in de Algarve, Portugal. Hierbij waren 285 deelnemers vanuit 52 verschillende landen aanwezig om te netwerken, van elkaar te leren en kennis met elkaar uit te wisselen over de relevantie van mystery shopping-onderzoek.

MSPA congres

Tijdens de conferentie werd uitgebreid stil gestaan bij de nieuwe privacy wetgeving (GDPR) en de implicaties die deze wetgeving met zich mee brengt. Daarnaast werd er gesproken over mystery shopping in de publieke sector, de werving van mystery shoppers, trends en ontwikkelingen binnen de automotive sector en het belang van Customer Experience. Een essentieel aspect van ons vakgebied mocht niet ontbreken: de toegevoegde waarde van consultancy door klanten niet alleen te helpen bij het vergaren van inzichten, maar ook bij de implementatie van deze inzichten. Een ontwikkeling waar Store Support vorig jaar al volledig op heeft ingezet en waarop onze gehele dienstverlening inmiddels is ingericht. Organisatie helpen daadwerkelijk een stap te zetten als het gaat om het creëren van een optimale klantbeleving.

Voor het 2e jaar op rij mocht Store Support een MSPA Elite award in ontvangst nemen. Deze worden uitgereikt aan leden die positief bijdragen aan de kennisverbreding binnen de MSPA en de verdere aanscherping van de internationale kwaliteitsstandaarden.

MSPA

De locatie leende zich voor een perfecte 'peak-end', zoals een goede Customer Journey betaamt. Elke conferentie eindigde op het aangrenzende strand met een ijskoud biertje in de hand. ’s Avonds was er ruimte om met internationale partners te eten en verder te netwerken over de ontwikkelingen in de markt en nieuwe zakelijke kansen. Kortom we kijken terug op een zeer geslaagd congres en zien uit naar het congres van volgend jaar dat plaatsvindt in Split, Kroatië.