Store Support op zaterdag 11 december opnieuw in Kassa!

Geplaatst door op 03 december 2010

In de uitzending van VARA Kassa op zaterdag 11 december zullen de resultaten van een mystery call-onderzoek van Store Support worden gepresenteerd. Tijdens de uitzending, die gewijd is aan de...

In de uitzending van VARA Kassa op zaterdag 11 december zullen de resultaten van een mystery call-onderzoek van Store Support worden gepresenteerd. Tijdens de uitzending, die gewijd is aan de dienstverlening bij helpdesks, wordt stilgestaan bij de resultaten van 200 mystery calls met de telefonische klantenservice van 10 grote bedrijven uit vier verschillende sectoren.

Het doel van het door Store Support uitgevoerde mystery call-onderzoek, is het meten van de wachttijden en de wijze waarop klachten telefonisch worden afgehandeld. Voortrekker in de discussie rondom de kwaliteit van de Nederlandse helpdesks, Youp van ’t Hek, zal een bijdrage leveren aan de uitzending. Er wordt dan niet alleen stilgestaan bij de meest opvallende ervaringen van klanten, maar er zal ook een algemeen beeld geschetst worden van de kwaliteit van de telefonische dienstverlening aan de hand van de 200 metingen.

Store Support heeft in samenwerking met Kassa in november dit mystery call-onderzoek uitgevoerd. De mystery callers zijn allemaal daadwerkelijk klant van het bedrijf waar zij naartoe belden. Naar aanleiding van het contact hebben zij de wachttijden onderzocht en de kwaliteit van de dienstverlening aan de hand van een vragenlijst beoordeeld.

Indien je nieuwsgierig bent geworden naar de resultaten van dit onderzoek, kijk dan zaterdag 11 december om 18.55 uur naar Kassa op Nederland 1.