De Employee Experience optimaliseren 

Bij Store Support zijn we ervan overtuigd dat, wanneer we ons oprecht verdiepen in de wereld van patiënten, cliënten én zorgpersoneel we enorm veel inzichten kunnen ophalen om de Employee Experience  te optimaliseren. Door dit inzicht en hieraan verbeteracties en of een implementatietraject te koppelen is het mogelijk hét verschil te maken in de beleving bij medewerkers. Met andere woorden: Een beleving die ze in het hart raakt.

Patient journey versus Employee Experience 

Wist je dat de Patient Journey en de ervaring van medewerkers vaak hand in hand gaan? Onze ervaring is dat knelpunten in de patiëntenreis vaak tevens leiden tot bijvoorbeeld meer ziekteverzuim of vertrek van medewerkers. Wij bieden daarom ook onderzoek en advies op het gebied van de Patient Journey binnen de zorgsector. Op deze pagina vind je meer informatie.

Werkdruk in de zorg verlagen

Is het elke dag weer een uitdaging om de werkroosters rond te krijgen? Wil je weten wat je daar voor jouw organisatie aan kunt doen? Store Support spoort de knelpunten op en biedt bovendien oplossingen aan om deze te verhelpen. Om zo grip te krijgen op de werkdruk. Wij bieden als één van de weinige onderzoeksbureaus bovendien de mogelijkheid aan om interne trainingstrajecten te verzorgen voor het personeel. Zodat alle inzichten écht worden toegepast en worden omgezet in de dagelijkse praktijk.

Ziekterverzuim verminderen

Grip op verzuim en duurzame inzetbaarheid? Store Support helpt bij het opsporen van knelpunten in de Employee Journey en koppelt daar concrete verbeteracties aan om de beleving van personeel binnen zorginstanties te verbeteren. Medewerkerstevredenheid en uitval gaan over het algemeen hand in hand. Deze inzichten geven ons de handvaten om blijvende verbeteringen binnen uw zorginstelling te introduceren. 

Behoud van personeel

Duurzame inzetbaarheid is één van de thema’s die een grote rol speelt in de hedendaagse zorg. Een lastig thema bovendien, dat niet 1, 2, 3 te verhelpen valt. Store Support biedt inzicht in de Employee Journey samen met diverse verbetermogelijkheden om de medewerkersbeleving te verhogen.

Nieuwsgierig wat we voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend op met onze specialist:

 Vraag het aan onze specialist Ivo van de Boer 

 

 

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen