Deloitte, Customer journey masterclass

Deloitte, Customer journey masterclass november 2013

Doel en aanpak

Met het opstellen van een jaarrekening wordt geen onderscheidend vermogen gecreëerd. Het gaat om toegevoegde waarde die Deloitte in iedere fase van het klantproces wil bieden. Medewerkers die de klant positief verrassen, hun kennis en expertise optimaal benutten en hun ogen en oren open houden voor commerciële kansen, daar wil Deloitte verder in groeien. Kortom, advies met waarde, gedurende de gehele Customer Journey. In dit kader is Store Support gevraagd een Customer Journey masterclass te verzorgen voor Deloitte, om medewerkers bewust te maken van de kansen die klantgericht ondernemen hen biedt.

Resultaten

De masterclass heeft tientallen accountants bewust gemaakt van de mate waarin zij klantgericht handelen, kansen zien en deze benutten. Deloitte werd positief verrast door de professionele manier van werken van Store Support. Tevens werden de accountants geïnspireerd door voorbeelden uit de praktijk en andere onderzoeksresultaten van Store Support. Er zijn een aantal zeer concrete actiepunten vastgesteld en is de groep uitgedaagd met een vervolgopdracht. De bewustwording dat één klant vele nieuwe kan aandragen en dat binnen een bedrijf kansen liggen voor de verschillende disciplines van Deloitte, dat is de uitdaging voor morgen.

Over Deloitte

“Deloitte” is de merknaam waaronder tienduizenden toegewijde professionals in zelfstandige memberfirms wereldwijd samenwerken. Deloitte Nederland gaat uit van een multidisciplinaire aanpak. Vanuit de diensten Accountancy, Belastingen, Consulting en Financial Advisory Services bedienen zij de markt. Vanuit de markt biedt Deloitte Nederland een branchespecifieke aanpak via verschillende 'industriegroepen’.

Uitgevoerde diensten
Customer journey

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op