KPN

KPN

Sinds 2010 werken KPN en Store Support samen op het gebied van mystery shopping bij de retailformules: kpn winkels, Hi, Business Centers, KPN XL en de KPN infocenters. De resultaten laten een stijgende trendlijn zien.

Doel en aanpak

Het onderzoek richt zich op het verhogen van het serviceniveau en de verkoopgerichtheid van de verkopers. Om hierin goed inzicht te kunnen geven is een realistische (klant)case en  situatie nodig. De mystery shoppers vallen daarom in de doelgroep van de betreffende vestiging. Tijdens de briefing die elke mystery shopper krijgt, wordt de te gebruiken klantcase toegelicht. Resultaten kunnen hierdoor altijd op gelijke wijze worden geïnterpreteerd.

Resultaten

Na elke meetronde krijgt KPN in twee pagina’s een beknopt overzicht van de resultaten. Hierin wordt een aantal conclusies en aanbevelingen genoemd, waardoor iedere formule direct inzicht krijgt in de meest opvallende ontwikkelingen en aandachtsvelden. De resultaten laten over de loop der jaren  een stijgende trendlijn zien. Dit betekent dat er vooruitgang wordt geboekt in de kwaliteit van de service en de mate van verkoopgerichtheid. 

Over KPN

KPN is de toonaangevende leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten en biedt consumenten telefonie, internet en televisie. Verschillende doelgroepen worden via aparte merken bediend. De klantstrategie van KPN is gebouwd op de kernwaarden Eenvoud, Persoonlijk en Vertrouwen. Het is de bedoeling dat alle medewerkers die begrippen als uitgangspunt voor hun handelen nemen. Dit dient ervoor te zorgen dat KPN tevreden klanten heeft.

Uitgevoerde diensten
Mystery shopping

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op

Cor Kulk over KPN Retail Cor Kulk over KPN Retail
Store Support is een prettig bureau dat snel en adequaat reageert en betrouwbaar is. Ze reageren niet alleen reactief maar houden zelf ook de vinger aan de pols. Rapporten zijn altijd op tijd gereed. Erg prettig werken op die manier.  
Cor Kulk Formulemanagement KPN Zakelijke Markt KPN Retail Bekijk de hele case

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.

Renik Brandt Corstius

Account & Sales director

Renik Brandt Corstius
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief