Multirent

Multirent maart 2014

Doel en aanpak

Multirent wil de kwaliteit van de dienstverlening op locatie vergroten. Om dit te realiseren is een customer journey onderzoek opgezet. Het doel van het onderzoek is het verbeteren van de klantbeleving en –ervaring tijdens de autohuur en in de vestigingen van Multirent. Voor dit onderzoek huren mystery shoppers gedurende een periode een auto. Op deze wijze doorloopt de mystery shopper de gehele customer journey (klantreis) van de autohuur.

Resultaten

Door de resultaten van alle fasen (reservering, afhalen, gebruik en retourneren) inzichtelijk te maken, krijgt Multirent antwoord op de onderzoeksvragen. Dankzij het onderzoek worden ervaringen van het gebruik van de huurauto duidelijk, maar ook het handelen van de medewerkers en ervaringen van het proces als geheel.

Over Multirent

Multirent maakt deel uit van Markeur. Multirent verhuurt al auto's sinds 1985 en heeft 18 vestigingen in Nederland. Het wagenpark van Multirent is groeiende en bedraagt ruim 2.400 personen- en bestelauto's. Hierbij is een ruime keuze uit verscheidene merken en modellen. Multirent verhuurt niet alleen de nieuwste auto’s en bestelwagens, maar voorziet ook in ski-/bagageboxen, verhuisdozen, steekwagens, navigatiesystemen en winterbanden. Zelf ook de dienstverlening van Multirent ervaren? Reserveer dan een huurauto via www.multirent.nl bij een locatie bij u in de buurt.

Uitgevoerde diensten
Customer journey

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op