NS International

NS International

NS International tracht de verkoop van hun treinreizen bij reisbureaus te stimuleren. Om te meten in hoeverre de producten van NS International worden aanbevolen, zijn reisbureaus van verschillende ketens door een mystery shopper van Store Support bezocht.

Doel en aanpak

NS International onderkent het belang van de manier waarop reisbureaumedewerkers treinreizen aanbieden. Het doel van het onderzoek is om inzichtelijk te maken hoe het product wordt geadviseerd en welke kansen er zijn ter optimalisatie van het draagvlak. Dit is gedaan door mystery shoppers als anonieme de klant het reisbureaus te laten bezoeken, met als reden dat hij een lang weekend naar Parijs wil.

Resultaten

Doordat de mystery shopper nog niet heeft gekozen voor een vervoersmiddel en (passief) openstaat voor verschillende vormen van vervoer kunnen ook de treinreizen van NS International worden aangeboden. De belangrijkste conclusie van het onderzoek is dat reizen per trein wel top of mind is bij de medewerkers, maar dat meer informatie over de klantvoordelen van reizen per trein nodig is. NS International heeft de resultaten bovendien aangegrepen om met elke keten in gesprek te gaan.

Over NS International

NS International is het hogesnelheidsmerk van NS Internationaal B.V. en biedt hogesnelheidsvervoer aan op nationale en internationale bestemmingen. NS International biedt de reiziger niet alleen snelheid en gemak bij het boeken van tickets, maar ook tijdens de reis van en naar het station, het verblijf op het station en in de trein. Steeds meer van deze services worden zichtbaar, zoals de NS International Lounges op de stations Amsterdam, Schiphol, en Rotterdam.

Meer weten over:

Mystery shopping

Meer weten over:
Mystery shopping

Missie  Het PEBCEM heeft als missie het verhogen van de kwaliteitsstandaard binnen het vakgebied Customer Experience Management waardoor organisaties een significant betere klantbeleving kunnen bieden en de wereld er een stukje leuker op wordt. Visie Binnen het PEBCEM proberen we een schifting te maken tussen wat wel en wat niet werkt door onszelf aan een ''Evidence Based'' standaard te houden. Dit doen we door het vinden en valideren van de meest effectieve methodes en modellen binnen het vakgebied Customer Experience Management. Dat is nodig omdat de markt overspoeld wordt met goedbedoelde nieuwe manieren om de klantbeleving centraal te stellen die vaak niet voorzien zijn van de onderbouwing die een volwassen vakgebied wel verdient. Waarden Binnen het PEBCEM hanteren we de volgende waarden die sturend zijn in de samenwerkingen binnen en buiten het platform. Onderzoekend; we worden gedreven door nieuwsgierigheid en de drang te willen begrijpen! Toegankelijk; we willen toegankelijk zijn voor iedereen met een interesse voor ons of ons vakgebied! Uitdagend; we dagen onszelf en elkaar uit om steeds een stap verder te gaan in ons denken en doen! Gegrond; we onderbouwen wat we zeggen of zeggen wat we nog niet hebben onderbouwd en zijn trots op onze identiteit! Dienstbaar; we zijn dienstbaar aan elkaar en het vakgebied en geven elkaar de ruimte om te ontwikkelen!

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen