Scotch & Soda

Scotch & Soda

Scotch & Soda wil zich in de markt onderscheiden op kwaliteit. Sinds 2011 werkt Scotch & Soda samen met Store Support op het gebied van mystery shopping. Aan de hand van de onderzoeksresultaten kan de kwaliteit verder verbeterd worden.

Doel en aanpak

Scotch & Soda heeft als doel zich als organisatie verder te ontwikkelen en te verbeteren op onder andere hostmanship. Om het niveau hiervan te meten en te verhogen, voert Store Support mystery shops uit bij alle winkels. Eind 2012 is het onderzoek verder geoptimaliseerd en is er meer aandacht gekomen voor het ontvangst, het stylen van de klant, de gebruikte terminologie en verdiepingskenmerken, romancing the product en de afsluiting van het gesprek.

Resultaten

Het aantal Scotch & Soda winkels is de afgelopen jaren sterk gegroeid, niet alleen in Nederland, maar ook in Duitsland, Oostenrijk, Engeland en Amerika zijn er winkels geopend. Store Support bezoekt alle winkels meerdere keren per jaar. De bevindingen van de mystery shopper worden per winkel besproken en geëvalueerd door de zonemanager, zodat medewerkers direct de feedback kunnen omzetten in actie.

Over Scotch & Soda

Scotch & Soda is een van de meest succesvolle Nederlandse designer labels dat wereldwijd actief is. Het jonge Amsterdamse merk is binnen tien jaar uitgegroeid tot een bloeiend bedrijf. Scotch & Soda heeft nu 8.000 verkooppunten en 45 eigen Scotch & Soda winkels wereldwijd, waaronder 23 in Nederland en een webshop.

Uitgevoerde diensten
Mystery shopping

Jan-Willem Verbaan over Scotch & Soda Jan-Willem Verbaan over Scotch & Soda
De klik die ik met Store Support heb, is dat zij - net als wij - de beste willen zijn.    
Jan-Willem Verbaan Scotch & Soda Bekijk de hele case

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.

Renik Brandt Corstius

Account & Sales director

Renik Brandt Corstius
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief