Klantonderzoek
Hoe bereikbaar is uw organisatie bij vragen of klachten? Zouden uw klanten u aanbevelen aan anderen? Met onze klantonderzoeken, zoals het klanttevredenheidsonderzoek, after sales onderzoek, exit-onderzoek en het bereikbaarheidsonderzoek, krijgt u antwoord op al deze vragen. Met onze heldere rapportages en adviezen kunt u eenvoudig actie ondernemen en uw processen verbeteren.
-
Benieuwd naar de emotie van uw klanten tijdens hun reis door uw organisatie? Store Support verzamelt de emoties en gaat samen met uw medewerkers dit verbeteren.
Lees meer over experiencecapture.
-
Bij het contact met uw organisatie is bereikbaarheid bepalend voor de eerste indruk die een (potentiĆ«le) klant krijgt. Hoe lang duurt het voordat de telefoon…
Lees meer over bereikbaarheids-onderzoek.
-
Verkoop en service eindigen niet bij de aankoop. Ook daarna kunt u werken aan klanttevredenheid. After sales onderzoek geeft hieraan vorm, biedt inzicht…
Lees meer over after sales onderzoek.
-
Alleen met excellente service tijdens alle touchpoints kunt u klanten succesvol verleiden. Tijdens de masterclass leert u hoe u de customer journey kunt…
Lees meer over masterclasses.
443,275,176,967,907,276,968,2235,2941,147,140,251,4031,169,3992,855,279,891,280,118,906,3993,107,1616,3861,2969,278,1573,109,3076,273,116,148,792,182,2943,272,2195,3991,277,173,875,274 nl
Informatie aanvragen