Bereikbaarheids-onderzoek

Bereikbaarheids-onderzoek

Bij het contact met uw organisatie is bereikbaarheid bepalend voor de eerste indruk die een (potentiële) klant krijgt. Hoe lang duurt het voordat de telefoon wordt opgenomen? Wordt een e-mail snel beantwoord?

Bij het contact met uw organisatie is bereikbaarheid bepalend voor de eerste indruk die een (potentiële) klant krijgt. Hoe lang duurt het voordat de telefoon wordt opgenomen? Wordt een e-mail snel beantwoord?                         

Telefonisch onderzoek bereikbaarheid

Onze medewerkers bellen uw organisatie of een specifieke afdeling meerdere keren gedurende een bepaalde periode om de telefonische bereikbaarheid te beoordelen. Met een telefonisch bereikbaarheidsonderzoek krijgt u op een snelle en doeltreffende manier inzicht in:

  • Snelheid van opnemen van de telefoon
  • Het aan de lijn krijgen van de juiste persoon
  • Maken en opvolgen van terugbelnotities
  • Eventueel beoordeling kwaliteit gesprek: mystery calling

Bereikbaarheidsonderzoek per e-mail

Om de bereikbaarheid per e-mail van uw organisatie te onderzoeken, sturen onze medewerkers meerdere e-mails tijdens de onderzoeksperiode. Bereikbaarheidsonderzoek per e-mail geeft antwoord op diverse vragen:

  • Het wel of niet beantwoorden van de e-mail
  • Snelheid van de beantwoording
  • Beantwoording volgens de richtlijnen van uw organisatie
  • Eventueel beoordeling kwaliteit gesprek: mystery e-mailing

Bereikbaarheidsonderzoek door Store Support

Ieder succesvol klantcontact begint met bereikbaarheid. Als specialist in bereikbaarheidsonderzoek brengt Store Support hiaten voor u in kaart. Wie is wel bereikbaar en wie niet? U kunt rekenen op een degelijk onderzoek met bruikbare resultaten voorzien van een heldere rapportage met overzichtelijke grafieken en tabellen. Ook krijgt u advies over hoe u verbeteringen kunt doorvoeren.

Meer weten over bereikbaarheidsonderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over bereikbaarheidsonderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

Yvette Westerbaan

Customer journey en bereikbaarheidsonderzoek

Bereikbaarheidsonderzoek is geschikt wanneer u vragen heeft over de klantenservice van uw organisatie en dan in het bijzonder over de begeleiding van uw klanten tijdens de consumptiefase. Door vragen en problemen van klanten tijdens de consumptiefase te ondervangen, kunnen deze de evaluatiefase van de klantreis niet meer negatief beïnvloeden. Echter ook in andere fases wilt u optimaal bereikbaar zijn.

Meer over de Customer Journey

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief