Bereikbaarheids-onderzoek

Bereikbaarheids-onderzoek

Bij het contact met uw organisatie is bereikbaarheid bepalend voor de eerste indruk die een (potentiële) klant krijgt. Hoe lang duurt het voordat de telefoon wordt opgenomen?

Ciska Bakema over Hanze University of Applied Sciences Groningen Ciska Bakema over Hanze University of Applied Sciences Groningen
Store Support heb ik ervaren als een professionele partner. Store Support wist vanuit hun expertise het Facilitair Bedrijf goed te adviseren in het realiseren…
Ciska Bakema Plv. directeur ondersteunende diensten/Hoofd Uitvoering Hanze University of Applied Sciences Groningen Bekijk de hele case

Telefonisch onderzoek bereikbaarheid

Onze medewerkers bellen uw organisatie of een specifieke afdeling meerdere keren gedurende een bepaalde periode om de telefonische bereikbaarheid te beoordelen. Met een telefonisch bereikbaarheidsonderzoek krijgt u op een snelle en doeltreffende manier inzicht in:

  • Snelheid van opnemen van de telefoon
  • Het aan de lijn krijgen van de juiste persoon
  • Maken en opvolgen van terugbelnotities
  • Eventueel beoordeling kwaliteit gesprek: mystery calling

Bereikbaarheidsonderzoek per e-mail

Om de bereikbaarheid per e-mail van uw organisatie te onderzoeken, sturen onze medewerkers meerdere e-mails tijdens de onderzoeksperiode. Bereikbaarheidsonderzoek per e-mail geeft antwoord op diverse vragen:

  • Het wel of niet beantwoorden van de e-mail
  • Snelheid van de beantwoording
  • Beantwoording volgens de richtlijnen van uw organisatie
  • Eventueel beoordeling kwaliteit gesprek: mystery e-mailing

Bereikbaarheidsonderzoek door Store Support

Ieder succesvol klantcontact begint met bereikbaarheid. Als specialist in bereikbaarheidsonderzoek brengt Store Support hiaten voor u in kaart. Wie is wel bereikbaar en wie niet? U kunt rekenen op een degelijk onderzoek met bruikbare resultaten voorzien van een heldere rapportage met overzichtelijke grafieken en tabellen. Ook krijgt u advies over hoe u verbeteringen kunt doorvoeren.

Meer weten over bereikbaarheidsonderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over bereikbaarheidsonderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen

Customer journey en bereikbaarheidsonderzoek

Bereikbaarheidsonderzoek is geschikt wanneer u vragen heeft over de klantenservice van uw organisatie en dan in het bijzonder over de begeleiding van uw klanten tijdens de consumptiefase. Door vragen en problemen van klanten tijdens de consumptiefase te ondervangen, kunnen deze de evaluatiefase van de klantreis niet meer negatief beïnvloeden. Echter ook in andere fases wilt u optimaal bereikbaar zijn.

Meer over de Customer Journey

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan