ExperienceCapture

ExperienceCapture

Benieuwd naar de emotie van uw klanten tijdens hun reis door uw organisatie? Store Support verzamelt de emoties en gaat samen met uw medewerkers dit verbeteren.

Ciska Bakema over Hanze University of Applied Sciences Groningen Ciska Bakema over Hanze University of Applied Sciences Groningen
Store Support heb ik ervaren als een professionele partner. Store Support wist vanuit hun expertise het Facilitair Bedrijf goed te adviseren in het realiseren…
Ciska Bakema Plv. directeur ondersteunende diensten/Hoofd Uitvoering Hanze University of Applied Sciences Groningen Bekijk de hele case

Niet het kanaal is het belangrijkst, maar het proces van de klant. Waarom neemt uw klant contact op met uw organisatie? De ExperienceCapture is een unieke tool om te achterhalen hoe de klantreis er door de ogen van uw klant uitziet.

Vergroot uw klantgerichtheid met de ExperienceCapture
Associaties, gedachten en gevoelens die uw klant ervaart tijdens het contact met uw organisatie: we brengen ze allemaal in kaart met de ExperienceCapture. Deze tool onderscheidt zich door het kwalitatieve karakter waarbij de emotionele reis van klanten centraal staat. U verkrijgt waardevolle inzichten vanuit het perspectief van uw klant en ontdekt (vaak nog onbekende) touchpoints die uw klant ervaart met uw organisatie.

Uw klant bepaalt de reis.
Uitgangspunt van al onze onderzoeken is het customer journey model. Binnen elke fase kunnen klanten meerdere contactmomenten hebben. Iedere klant wil en zal deze momenten op een andere wijze en in een andere volgorde willen inzetten. Om dit zo natuurlijk mogelijk in kaart te brengen, zullen we de deelnemers tijdens dit onderzoek zo min mogelijk sturen in hun keuzes.

Onderdelen van de ExperienceCapture
De outside-in benadering van de ExperienceCapture voorkomt bedrijfsblindheid. We meten de emotie tijdens de totale journey. Daarnaast kunnen we inzoomen op relevante deelgebieden, zoals:
• De emotionele verwachting en realisatie van een face-to-facegesprek (zoals bijvoorbeeld een verkoopgesprek)
• De emotiecurve tijdens (verschillende onderdelen van) een telefoongesprek
• De manier van lezen en de emotie die wordt ervaren bij een e-mail of brief

De ExperienceCapture leidt tot actie
Het meten van de emotie is slechts het begin. Welke (deel)touchpoints geven aanleiding voor verbeteringen? In een of meerdere workshops bepalen én implementeren we verbeterpunten op het gebied van mensen, processen en systemen.

Een voorbeeld:

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciƫle uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen

Customer journey en klantfeedback

Met klantfeedback krijgt u doorlopend inzicht in de stappen die uw klant doorlopend tijdens zijn of haar customer journey. Constant en dagelijks benaderen we uw klant om deel te nemen aan een online onderzoek om vervolgens deze resultaten dagelijks terug te rapporteren zodat u er mee aan slag kunt.

Meer over customer-journey

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan