Gratis case: Century | Klantbeleving in het DNA

Gratis case: Century | Klantbeleving in het DNA

Klantbeleving. Bij Century Autogroep hoef je niet uit te leggen wat dat betekent. Directeur Erik Meems zet er uit zichzelf al stevig op in. Het Gronings/Drentse autobedrijf gebruikt Store Support om nog een stap verder te gaan. Het geheel eigen concept, waarin de beleving van de klant centraal staat, ligt aan de basis van dat succes. En Store Support helpt mee die klantbeleving op peil te houden.

Verder gaan dan mystery shopping

De relatie tussen Century Autogroep en Store Support is een langlopende. Mystery shoppers meten er al jaren de klanttevredenheid. Maar Century wilde verder gaan dan enkel inzicht vergaren. Hoe? Door al die expertise over het bedrijf die Store Support door de jaren heen verzamelde om te zetten in concrete actieplannen. Door dieper op de zaken in te gaan, door te coachen, door te adviseren, door mee te denken, door stap voor stap het klantproces te analyseren en te verbeteren

Download case

Benieuwd naar de uitgebreide case? Vul dan onderstaand formulier in en ontvang direct de gehele case.

Case Century Autogroep

Door het achterlaten van uw gegevens geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha