Mystery shopping Audi

Sinds 2014 werkt Audi op het gebied van mystery shopping samen met Store Support. Binnen deze samenwerking worden alle dealers meerdere malen per jaar bezocht door mystery shoppers. In 2016 vinden er per vestiging vier mystery shops plaats, gericht op het onderdeel Sales.

 

Uitbreiding en verdieping

Wij hebben begrepen dat er vanuit dealers wensen zijn om zelf aanvullend mystery shops, calls en/of e-mails af te nemen. Deze mogelijkheid bieden wij u graag. De opzet van het onderzoek, de vragenlijst, de case en de wijze van rapporteren zullen hierbij hetzelfde blijven. Op deze manier blijven resultaten goed met elkaar te vergelijken. De mystery shoppers die wij inzetten hebben een profiel dat overeenkomt met dat van uw eigen klant: uit de regio en een reële klant voor de auto’s die u verkoopt.

Uitbreiding en verdieping kunnen bijvoorbeeld in de volgende situaties interessant zijn:

  • Het intensiever meten van vestigingen en/of medewerkers die extra aandacht behoeven.
  • Het toetsen of de gesprekken met klanten voldoen aan uw richtlijnen (bijvoorbeeld de wijze van het ontvangst en het nabellen van offertes).

De kosten zijn afhankelijk van het aantal extra metingen dat u wilt laten uitvoeren en bedragen:

Prijzen voor extra metingen: 1 extra 5 extra 10 extra
Vaste opstartkosten eenmalig 175 175 175
Mystery shop sales (verkoopgesprek) 155 775 1500
Mystery call (informatie- en/of proefritaanvraag) 44,50 222,50 420
Mystery e-mail (webaanvraag) 44,50 222,50 420

Wanneer u andere danwel aanvullende wensen heeft dan vernemen we dit graag. U kunt hiervoor onderstaand formulier gebruiken.

Meld uw bedrijf nu aan!