Gratis case: Transavia | Memorabele klantreizen

Gratis case: Transavia | Memorabele klantreizen

Memorabele klantreizen neerzetten. Transavia doet het samen met Store Support. Transavia wil reizigers memorabele klantervaring bieden. Om dat te realiseren werd de hele klantreis in beeld gebracht. Via enquêtes, maar ook via mystery guests van Store Support

Memorabele klantreizen

Wat ervaren onze klanten wanneer ze met ons in contact staan? Dat is de vraag waar Transavia zich mee bezig houdt. Bij de beantwoording van deze vraag schoot Store Support te hulp. Met behulp van diverse meetmethoden verzamelde Transavia in samenwerking met Store Support een talloze hoeveelheid data. Maar pas als je echt weet wat het verband is tussen ervaringen op verschillende touchpoints in de klantreis en de score van de algehele klantbeleving, dan weet je aan welke knoppen je moet draaien om beleving te optimaliseren.

Download volledige case

Ben je benieuwd naar de ins & outs van deze samenwerking? Vul het formulier in en bekijk de uitgebreide case!

Case Transavia

Door het achterlaten van uw gegevens geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha