Mystery shopping
Zijn uw klanten tevreden? Benutten uw medewerkers commerciële kansen? Mystery shopping brengt de beleving van uw klanten in beeld. Store Support heeft een kwalitatief hoogwaardig bestand met 2.500 mystery shoppers verspreid over Nederland. Hierdoor kunnen we uw echte klanten inzetten tijdens onze onderzoeken. We zorgen voor een gedegen onderzoeksopzet vooraf en concrete adviezen en rapportages tijdens en na het onderzoek. Via onze online rapportagesoftware kunt u de resultaten monitoren.
-
Het verbeteren van processen rondom klantenservice en verkoop: het is een dagelijkse uitdaging. Uw markt verandert immers continu. Mystery shopping vertelt…
Lees meer over mystery shopping.
-
Wanneer een klant telefonisch contact opneemt met een aankoopintentie, vraag of klacht, spelen meerdere factoren een rol in de klantbeleving. Wordt de…
Lees meer over mystery calling.
-
Mystery e-mailing toont hoe snel en goed e-mails van klanten door uw bedrijf worden beantwoord. Store Support zorgt voor concrete verbeterpunten.
Lees meer over mystery e-mailing.
-
Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoek aan uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau van…
Lees meer over mystery guest.
-
Uw klant heeft al snel een oordeel over uw organisatie: de eerste indruk is essentieel. Zijn er medewerkers aanwezig en stappen ze af op uw klant? Meet…
Lees meer over meet & greet-onderzoek.
-
Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Mystery webshopping legt knelpunten in uw webshop bloot, zodat u de online shopping…
Lees meer over mystery webshopping.
-
Met feedback mystery shops geeft de mystery shopper direct na zijn bezoek feedback aan uw medewerker. U krijgt meteen informatie over de klantbeleving…
Lees meer over feedback mystery shopping.
792,891,118,275,109,148,272,875,3991,1573,855,116,4102,147,4232,443,4031,3992,278,140,3076,968,3993,280,3861,2235,169,276,2969,1616,173,2195,2941,107,4236,279,906,967,176,907,273,277,4250,182,274,2943 nl