Mystery webshopping

Mystery webshopping

Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Mystery webshopping legt knelpunten in uw webshop bloot, zodat u de online shopping ervaring van uw klanten kunt verbeteren.

Klanttevredenheid verhogen met mystery webshopping

De consument kan uit steeds meer webshops en online kanalen kiezen en eenvoudig achterhalen waar hij het beste of goedkoopste product kan kopen. De tevredenheid van een klant over het online aankoopproces, e-satisfaction, speelt daarom steeds meer mee in de keuze voor een bepaalde webshop. Met mystery webshopping krijgt u inzicht in het aankoopproces via uw website en de service achter uw site.

Aandachtspunten mystery webshopping

Met mystery webshopping, ook wel online mystery shopping genoemd, is vrijwel alles te meten wat van belang is voor de ervaring van uw online klant. Met onze aanbevelingen kunt u meteen aan de slag. Aandachtspunten zijn onder meer:

  • Gevoel bij de website
  • Vinden van de producten
  • Presentatie van de producten
  • Gebruiksgemak van het online winkelmandje
  • Check-out: levertijd en verzendkosten
  • Retourneren van aankopen
  • Reactie op vragen en klachten

Mystery webshopping door Store Support

Nu multichannel shopping de standaard is geworden, is uw website een van uw belangrijkste kanalen. Store Support is ervaren in het onderzoeken met behulp van mystery webshopping. We meten alle relevante touchpoints tussen uw klant en uw website of webshop. Ook kan de samenwerking tussen de verschillende verkoopkanalen worden gemeten. De resultaten ordenen wij in een helder en overzichtelijk rapport, zodat concrete verbeterpunten direct duidelijk zijn.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op