
Mystery e-mailing
Het belang van een goede e-mail wordt vaak onderschat, terwijl het juist een nog altijd explosief groeiende vorm van klantcontact is. Mystery e-mailing laat zien hoe e-mails door uw organisatie worden beantwoord.
Het belang van een goede e-mail wordt vaak onderschat, terwijl het juist een nog altijd explosief groeiende vorm van klantcontact is. Mystery e-mailing laat zien hoe e-mails door uw organisatie worden beantwoord.
Uw e-mailbeantwoording verbeteren na mystery e-mailing
Een goede afhandeling van e-mails geeft een professionele uitstraling en draagt bij aan een positief beeld van uw organisatie. Er valt echter vaak veel te verbeteren: van de snelheid waarin een e-mail wordt beantwoord tot het voorkomen van spelfouten en het inhoudelijk aansluiten op de vraag van de klant. Zo blijkt uit onderzoek dat in 1 op de 3 e-mails een type-, stijl- of spelfout zit. Met onze gedegen eindrapportage kunnen u en uw medewerkers onmiddellijk aan de slag.
Mystery e-mailing: relevante aandachtspunten
Onze mystery e-mailers zijn uw (potentiële) klanten en vragen per e-mail informatie aan. Hiermee worden diverse mogelijke verbeterpunten geanalyseerd:
- Snelheid van beantwoording
- Inhoudelijke correctheid en aansluiting op de klantvraag
- Begrijpelijkheid van de e-mail en taalfouten
- De wijze waarop de e-mail gepersonaliseerd is
- Verkoopgerichtheid en het benutten van commerciële kansen
Mystery e-mailing door Store Support
Store Support combineert ervaring, innovatie en enthousiasme om te komen tot de beste kwaliteit voor u als klant. We beantwoorden niet alleen de juiste vragen, maar komen ook met heldere resultaten en rapportages. Zo kunt u direct beginnen met het doorvoeren van verbeteringen in uw organisatie.
Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op