Vitaliteit van medewerkers in kaart

Het is nog maar kortgeleden, dat de wereld er anders uitzag. Het Corona-virus heeft impact op de hele wereld. In een paar dagen tijd, zijn businessmodellen veranderd en staat het leven van vele medewerkers op z’n kop. Hoewel veel mensen momenteel thuis werken, gaat het werk in veel sectoren door. Denk daarbij naast de zorgprofessionals aan supermarkt/winkelmedewerkers, medewerkers in het openbaar vervoer, de schoonmakers, de beveiligersen vele andere banen.

Gezond zijn en gezond blijven is belangrijker dan ooit. Daarom heeft Store Support de Vitaliteitstool ontwikkeld, om in hoge frequentie de vitaliteit te meten van uw medewerkers. 

We doen dit aan de hand van een zeer korte vragenlijst. De invultijd zal maximaal 1 minuut zijn. Uw medewerkers ontvangen per sms dagelijks of meerdere keren per week een vragenlijst. In beginsel kan het dagelijks/om de dag worden uitgestuurd. Als de crisis beheersbaarder is kan het naar twee keer per week/wekelijks. Steeds onder een gedeelte van het team, zodat men niet te vaak hoeft in te vullen.

“De vitaliteitsmonitor geeft ons waardevolle informatie en inzicht in hoe het met onze collega’s gaat. Zo weten we wat er leeft in deze onzekere tijd en kunnen we daar direct actie op ondernemen. Het welbevinden van onze collega’s is in deze periode van heel groot belang. Ook worden dingen bevestigd waarvan we al vermoedens hadden en dat is erg fijn. De uitkomsten worden door onze clustermanagers opgepakt. Zo kunnen we met elkaar discussie voeren en direct schakelen waar nodig!” 

Monique Dongelmans Bestuurder Kinderopvang Mundo

Hoe ziet het eruit?

De vragenlijst bestaat uit de volgende vragen:

  • Kun je de werkdruk aan? 
  • Voel je je fit? 
  • Hoe is de verhouding met privé? 
  • Wat kan er in jouw ogen op je afdeling of binnen de organisatie worden verbeterd om de Corona-crisis het hoofd te bieden? 

De volgende dag worden de resultaten met directie/management gedeeld, zodat zij de vitaliteit van haar medewerkers kunnen monitoren en hier adequaat op kunnen inspelen.

Hoe werkt de vitaliteitsmeting?

De kosten

De start-up kosten bedragen eenmalig €4.500 per klant, onafhankelijk van de grootte.

We bieden 4 pakketten aan, voor het volgende aantal medewerkers en prijzen:

  • <250 medewerkers - €750 per week.
  • 250 - 2.500 medewerkers - €1.000 per week.
  • 2.500 - 10.000 medewerkers - €1.500 per week.
  • 10.000> medewerkers - €2.000 per week.

Voor zorgorganisaties en de reisbranche maakt Store Support graag een uitzondering. Deze beide branches kunnen t/m 30 juni 2020, kosteloos gebruik maken van deze vitaliteitstool. Meer weten? Neem contact met ons op via één van onderstaande manieren:

  • Stuur een e-mail: info@storesupport.nl.
  • Bel ons via 020 - 204 4508
  • Of vul onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op.  

Neem contact met mij op!

Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha